Beheer

Het beheer van een server is niet voor iedereen weggelegd. Serveo ondersteunt klanten bij het beheer van hun server. Dit kan op aanvraag, maar ook door het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).

Uptime garantie

De uptime garantie is een leidraad. Het beheer van de server staat in het teken om de server zo veilig mogelijk te houden en een hoge uptime te garanderen.

Reactiesnelheid

Aan de hand van de gekozen SLA reageert Serveo binnen de afgesproken reactietijd.

Systeembeheer

Altijd voorzien van de laatste versies van uw software (besturingssysteem, e-mail) zonder er omkijken naar te hebben.

Monitoring

Door continue te monitoren speelt Serveo snel in wanneer er storingen ontstaan.

Zekerheid

Heldere afspraken zorgen voor duidelijkheid en de zekerheid dat uw server goed beheerd wordt.

Hogere prioriteit

Al uw support en calamiteit vragen worden met een hogere prioriteit verwerkt door onze support afdeling.

SLA afsluiten?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Meer info
Waarom Serveo?

Op basis van 160 klantbeoordelingen krijgt Serveo een 9,8. Ervaar het zelf!

Geweldige support

Bereik ons 24/7 via ticket & e-mail

Serveo garantie

Eerste maand altijd op proef

Heldere prijzen

Geen setup of transactie kosten