Het beheer van een server is niet voor iedereen weggelegd. Serveo ondersteunt klanten bij het beheer van hun server. Dit kan op aanvraag, maar ook door het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).

De uptime garantie is een leidraad. Het beheer van de server staat in het teken om de server zo veilig mogelijk te houden en een hoge uptime te garanderen.

Aan de hand van de gekozen SLA reageert Serveo binnen de afgesproken reactietijd.

Altijd voorzien van de laatste versies van uw software (besturingssysteem, e-mail) zonder er omkijken naar te hebben.

Door continue te monitoren speelt Serveo snel in wanneer er storingen ontstaan.

Heldere afspraken zorgen voor duidelijkheid en de zekerheid dat uw server goed beheerd wordt.

Al uw support en calamiteit vragen worden met een hogere prioriteit verwerkt door onze support afdeling.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Meer infoKies een domein ...
Registreer jouw domein al vanaf per jaar!
Op basis van 160 klantbeoordelingen krijgt Serveo een 9,8. Ervaar het zelf!




Bereik ons 24/7 via ticket & e-mail
Eerste maand altijd op proef
Geen setup of transactie kosten
Hulp bij serverbeheer?
Niet iedereen voelt zich thuis in de wereld van programmeren en servers. Voor deze doelgroep is er de mogelijkheid om uw serverbeheer uit te besteden. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over uw server. Serveo monitort, analyseert en reageert daar waar nodig, zodat uw website altijd bereikbaar blijft. Serveo gaat ook een persoonlijke samenwerking niet uit de weg. Serverbeheer kan op aanvraag, maar ook door het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).
Wat is een Service Level Agreement (SLA)?
Voor het aanvragen van serverbeheer is er ook de mogelijkheid tot het afsluiten van een Service Level Agreement. Dit is een overeenkomst op serviceniveau waarin afspraken staan tussen Serveo en de klant. Bij een SLA worden de prestatie-indicatoren en de kwaliteitseisen vastgelegd, zodat hier later op getoetst kan worden. Tevens worden er in een SLA de rechten en plichten van beide partijen omschreven. Zo is het duidelijk voor beide partijen wat er van elkaar wordt verwacht.
Persoonlijke aanpak van Serveo
Serveo is volledig transparant in de aangeboden diensten en werkzaamheden. Wij helpen en adviseren u graag. De klant is leidend en staat centraal. Veel bedrijven beloven het, Serveo maakt het waar. Het intensiveren van de klantrelatie zorgt voor een prettige samenwerking en het belangrijkste: een tevreden klant!